Strona główna

Pytania? Chętnie pomożemy!

Chcesz uzyskać szybką pomoc?

Jesteśmy dostępni w dni robocze

Wszystkie pytania uporządkowane

Jak działa realizacja mojej Uniwersalnej karty podarunkowej?

Wejdź na stronę kartapodarunkowa.pl i kliknij „Zrealizuj kartę podarunkową” u góry strony głównej. Wprowadź 19-cyfrowy numer karty, aby sprawdzić dostępne saldo. Wybierz kartę podarunkową z naszego asortymentu, na którą chcesz wymienić Uniwersalną Kartę Podarunkową. Wpisz swoje dane oraz kod PIN znajdujący się pod zdrapką na odwrocie karty. Następnie dokonaj wymiany.

Kod PIN na mojej uniwersalnej karcie podarunkowej nie jest już widoczny

Czy kod PIN na karcie podarunkowej nie jest już widoczny? W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jak sprawdzić saldo mojej uniwersalnej karty podarunkowej?

Saldo karty możesz łatwo sprawdzić na stronie kartapodarunkowa.pl/sprawdz-saldo/. Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od daty zakupu.

Jak długo ważna jest moja uniwersalna karta podarunkowa?

Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od momentu zakupu.

Czy mogę za pomocą jednej uniwersalnej karty podarunkowej wybrać kilka różnych kart?

Tak, możesz przeznaczyć saldo z uniwersalnej karty podarunkowej na kilka różnych kart. Pełną ofertę znajdziesz na stronie wymiany kart.

Jak zdrapać warstwę ochronną na uniwersalnej karcie podarunkowej?

Warstwę ochronną nad kodem PIN możesz delikatnie zdrapać, najlepiej używając do tego paznokcia lub tępego przedmiotu. Unikaj ostrych narzędzi – mogą uszkodzić kod. Jeśli Twój kod PIN jest nieczytelny, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Czy mogę otrzymać kartę podarunkową e-mailem?

Wiele kart podarunkowych z naszej oferty jest dostępnych również w formie e-vouchera na e-mail, ale nie wszystkie. Informację o dostępności podajemy przy każdej karcie.

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz interesującą Cię kartę podarunkową, określ kwotę i dodaj ją do Koszyka. Możesz dodać miły akcent – osobistą wiadomość lub ozdobne opakowanie. Następnie wpisz dane do wysyłki i sfinalizuj zamówienie. Płatność możliwa jest przez Visa, Mastercard lub American Express. Zamówienia firmowe można opłacić również przelewem na fakturę.

Czy mogę złożyć zamówienie firmowe?

Tak, możesz łatwo złożyć zamówienie firmowe w naszym sklepie internetowym. Dostępne metody płatności to Visa, Mastercard i American Express (z wyjątkiem bonów cyfrowych, które muszą być opłacone z góry). Ze względów bezpieczeństwa karty podarunkowe są aktywowane dopiero po zaksięgowaniu płatności. Chcesz zamówić większą ilość lub dodać logo swojej firmy? Poproś o indywidualną wycenę.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak, masz 14 dni na zwrot zamówienia od dnia jego otrzymania. Uwaga: e-vouchery nie podlegają zwrotowi. W trakcie składania zamówienia z treścią cyfrową zostaniesz poinformowany, że zamówienie oznacza zgodę na natychmiastową realizację (otrzymasz voucher na e-mail).

Nie widzę e-vouchera w mojej skrzynce mailowej – co robić?

E-voucher mógł trafić do innego folderu, np. spam, oferty lub reklama. Sprawdź dokładnie wszystkie zakładki w swojej skrzynce e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy mogę za pomocą jednej uniwersalnej karty podarunkowej wybrać kilka różnych kart?

Tak, możesz przeznaczyć saldo z uniwersalnej karty podarunkowej na kilka różnych kart. Pełną ofertę znajdziesz na stronie wymiany kart.

Czy mogę otrzymać kartę podarunkową e-mailem?

Wiele kart podarunkowych z naszej oferty jest dostępnych również w formie e-vouchera na e-mail, ale nie wszystkie. Informację o dostępności podajemy przy każdej karcie.

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz interesującą Cię kartę podarunkową, określ kwotę i dodaj ją do Koszyka. Możesz dodać miły akcent – osobistą wiadomość lub ozdobne opakowanie. Następnie wpisz dane do wysyłki i sfinalizuj zamówienie. Płatność możliwa jest przez Visa, Mastercard lub American Express. Zamówienia firmowe można opłacić również przelewem na fakturę.

Czy mogę złożyć zamówienie firmowe?

Tak, możesz łatwo złożyć zamówienie firmowe w naszym sklepie internetowym. Dostępne metody płatności to Visa, Mastercard i American Express (z wyjątkiem bonów cyfrowych, które muszą być opłacone z góry). Ze względów bezpieczeństwa karty podarunkowe są aktywowane dopiero po zaksięgowaniu płatności. Chcesz zamówić większą ilość lub dodać logo swojej firmy? Poproś o indywidualną wycenę.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak, masz 14 dni na zwrot zamówienia od dnia jego otrzymania. Uwaga: e-vouchery nie podlegają zwrotowi. W trakcie składania zamówienia z treścią cyfrową zostaniesz poinformowany, że zamówienie oznacza zgodę na natychmiastową realizację (otrzymasz voucher na e-mail).

Nie widzę e-vouchera w mojej skrzynce mailowej – co robić?

E-voucher mógł trafić do innego folderu, np. spam, oferty lub reklama. Sprawdź dokładnie wszystkie zakładki w swojej skrzynce e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy mogę otrzymać kartę podarunkową e-mailem?

Wiele kart podarunkowych z naszej oferty jest dostępnych również w formie e-vouchera na e-mail, ale nie wszystkie. Informację o dostępności podajemy przy każdej karcie.

Nie widzę e-vouchera w mojej skrzynce mailowej – co robić?

E-voucher mógł trafić do innego folderu, np. spam, oferty lub reklama. Sprawdź dokładnie wszystkie zakładki w swojej skrzynce e-mail po złożeniu zamówienia.

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz interesującą Cię kartę podarunkową, określ kwotę i dodaj ją do Koszyka. Możesz dodać miły akcent – osobistą wiadomość lub ozdobne opakowanie. Następnie wpisz dane do wysyłki i sfinalizuj zamówienie. Płatność możliwa jest przez Visa, Mastercard lub American Express. Zamówienia firmowe można opłacić również przelewem na fakturę.

Czy mogę złożyć zamówienie firmowe?

Tak, możesz łatwo złożyć zamówienie firmowe w naszym sklepie internetowym. Dostępne metody płatności to Visa, Mastercard i American Express (z wyjątkiem bonów cyfrowych, które muszą być opłacone z góry). Ze względów bezpieczeństwa karty podarunkowe są aktywowane dopiero po zaksięgowaniu płatności. Chcesz zamówić większą ilość lub dodać logo swojej firmy? Poproś o indywidualną wycenę.

Czy mogę złożyć zamówienie firmowe?

Tak, możesz łatwo złożyć zamówienie firmowe w naszym sklepie internetowym. Dostępne metody płatności to Visa, Mastercard i American Express (z wyjątkiem bonów cyfrowych, które muszą być opłacone z góry). Ze względów bezpieczeństwa karty podarunkowe są aktywowane dopiero po zaksięgowaniu płatności. Chcesz zamówić większą ilość lub dodać logo swojej firmy? Poproś o indywidualną wycenę.

Czy mogę za pomocą jednej uniwersalnej karty podarunkowej wybrać kilka różnych kart?

Tak, możesz przeznaczyć saldo z uniwersalnej karty podarunkowej na kilka różnych kart. Pełną ofertę znajdziesz na stronie wymiany kart.

Jak działa realizacja mojej Uniwersalnej karty podarunkowej?

Wejdź na stronę kartapodarunkowa.pl i kliknij „Zrealizuj kartę podarunkową” u góry strony głównej. Wprowadź 19-cyfrowy numer karty, aby sprawdzić dostępne saldo. Wybierz kartę podarunkową z naszego asortymentu, na którą chcesz wymienić Uniwersalną Kartę Podarunkową. Wpisz swoje dane oraz kod PIN znajdujący się pod zdrapką na odwrocie karty. Następnie dokonaj wymiany.

Kod PIN na mojej uniwersalnej karcie podarunkowej nie jest już widoczny

Czy kod PIN na karcie podarunkowej nie jest już widoczny? W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jak długo ważna jest moja uniwersalna karta podarunkowa?

Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od momentu zakupu.

Czy mogę za pomocą jednej uniwersalnej karty podarunkowej wybrać kilka różnych kart?

Tak, możesz przeznaczyć saldo z uniwersalnej karty podarunkowej na kilka różnych kart. Pełną ofertę znajdziesz na stronie wymiany kart.

Jak zdrapać warstwę ochronną na uniwersalnej karcie podarunkowej?

Warstwę ochronną nad kodem PIN możesz delikatnie zdrapać, najlepiej używając do tego paznokcia lub tępego przedmiotu. Unikaj ostrych narzędzi – mogą uszkodzić kod. Jeśli Twój kod PIN jest nieczytelny, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak, masz 14 dni na zwrot zamówienia od dnia jego otrzymania. Uwaga: e-vouchery nie podlegają zwrotowi. W trakcie składania zamówienia z treścią cyfrową zostaniesz poinformowany, że zamówienie oznacza zgodę na natychmiastową realizację (otrzymasz voucher na e-mail).

Jak zdrapać warstwę ochronną na uniwersalnej karcie podarunkowej?

Warstwę ochronną nad kodem PIN możesz delikatnie zdrapać, najlepiej używając do tego paznokcia lub tępego przedmiotu. Unikaj ostrych narzędzi – mogą uszkodzić kod. Jeśli Twój kod PIN jest nieczytelny, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Kod PIN na mojej uniwersalnej karcie podarunkowej nie jest już widoczny

Czy kod PIN na karcie podarunkowej nie jest już widoczny? W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jak sprawdzić saldo mojej uniwersalnej karty podarunkowej?

Saldo karty możesz łatwo sprawdzić na stronie kartapodarunkowa.pl/sprawdz-saldo/. Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od daty zakupu.

Jak długo ważna jest moja uniwersalna karta podarunkowa?

Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od momentu zakupu.

Jak działa realizacja mojej Uniwersalnej karty podarunkowej?

Wejdź na stronę kartapodarunkowa.pl i kliknij „Zrealizuj kartę podarunkową” u góry strony głównej. Wprowadź 19-cyfrowy numer karty, aby sprawdzić dostępne saldo. Wybierz kartę podarunkową z naszego asortymentu, na którą chcesz wymienić Uniwersalną Kartę Podarunkową. Wpisz swoje dane oraz kod PIN znajdujący się pod zdrapką na odwrocie karty. Następnie dokonaj wymiany.

Jak sprawdzić saldo mojej uniwersalnej karty podarunkowej?

Saldo karty możesz łatwo sprawdzić na stronie kartapodarunkowa.pl/sprawdz-saldo/. Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od daty zakupu.

Jak długo ważna jest moja uniwersalna karta podarunkowa?

Uniwersalna karta podarunkowa jest ważna przez 1 rok od momentu zakupu.

Otrzymuj najlepsze pomysły na prezenty na swoją skrzynkę pocztową!

Chcę skontaktować się przez

E-mailE-mail

Zadaj pytanie

Kontakt mailowy możliwy jest w dni robocze w godzinach 09:00 - 17:00.
Staramy się odpowiadać na wiadomości w ciągu 1 dnia roboczego (z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy).

Kontakt przez e-mailKontakt przez e-mail

Oferta w ciągu jednej godziny

NWyślij e-mail na adres firma@kartapodarunkowa.pl i otrzymaj wycenę w ciągu godziny w dni robocze!